De beste blijven is topsport

28-04-2016 (15:12) - Campagnes

Sim Only provider Simyo is door de Consumentenbond voor de 6e keer op rij uitgeroepen tot beste mobiele provider. de provider laat in haar nieuwe campagne zien dat de beste blijven topsport is. 

 
In haar nieuwe campagne laat het sympathieke Sim Only merk van KPN zien dat klanten tevreden houden heel hard werken is. Sterker nog, het is topsport! De campagne is geïnspireerd op de bekende Rocky films en heeft alleen maar echte Simyo medewerkers in de hoofdrol.
 
De campagne is ontwikkeld door reclamebureau KOKORO Amsterdam en is vanaf eind april te zien als online commercial, in interactieve banners, op social media en te beluisteren op de radio. Daarnaast is er ook een speciale campagnepagina waarop de bezoeker kan zien hoe de beste mobiele provider blijven topsport is.

Verantwoordelijk bij Simyo
Brand manager: Selma Hof
Online marketing: Jeroen Oosterbaan Martinius 
Online community en Social: Alex Reijgersberg

Verantwoordelijk bij KOKORO Amsterdam
Strategie: Rik Heijmen
Creatieve directie: Merlijn van Vliet & Wouter Vanhaeren
Creatief team: Robbert Maruanaija & Yavez S.A Anthonio
Project Management: Valery Story
Account manager: Karin van Dalen
CSD: Frieda Ulsamer de Waard
 
Filmproductie: Since '88
Regie: Nick Harmsen
Camera: Daan Bukman
Producer: Daan Dagevos
Productie Manager: Merel Mok
 
Betrokken bureaus:
KOKORO Amsterdam, Mindshare, WeLikeMilk & Digined