De cijfers van Knab

30-04-2016 (18:39) - Campagnes

Fitzroy Amsterdam heeft de nieuwe Knab campagne voor 2016 ontwikkeld. De cijfers van Knab. 
 
Knab maakt een sterke groei door en begin 2016 staat de teller op meer dan 90.000 klanten. En hoewel dat natuurlijk belangrijk is, zijn ze in Hoofddorp vooral blij met het hoge waarderingscijfer dat ze van hun klanten krijgen: een 8. 
 
Door middel van een hoofdfilm met verschillende tag-on’s worden de proposities van Knab opgevoerd die consumenten voordeel en inzicht bieden. De campagne wordt verder doorvertaald naar online advertising, social, pr en gaat in mei 2016 van start. 
 
credits
Verantwoordelijk bij Knab: Leslie Hogeveen, Anne Ruth Groen
Strategie en creatie: Fitzroy
Productie: 100% Halal
Regie: Noël Loozen
DOP: Tim Kerbosch
Offline edit: Brain Ent -  Kapsalon
Online & grading: De Grot
Sound design & music: M-ost
 
 

De cijfers van Knab 20" - tvc from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.