De Persgroep en DDB & Tribal lanceren campagne voor Topics

19-05-2017 (13:52) - Campagnes

DDB & Tribal en de Persgroep hebben een nieuwe campagne ontwikkeld voor Topics, de app die de content van alle 13 kwaliteitskranten van de Persgroep (wekelijks 15.000 nieuwe artikelen van 2000 journalisten) toegankelijk maakt voor alle abonnees.


speciale interesse
Florianne Harmsen, marketingmanager van de Persgroep: 'Het bijzondere vanTopics is niet alleen dat je als abonnee in één klap niet meer 1, maar 13 kranten hebt, maar vooral dat je binnen deze enorme hoeveelheid content heel makkelijk z onderwerpen kunt selecteren die jouw speciale interesse hebben. Daarmee is het aanbod van Topics niet alleen kwalitatief en omvangrijk, maar ook heel persoonlijk.Dit persoonlijke karakter vormt ook de basis voor de gekozen strategie.'


volg je nieuwsgierigheid

Krantenlezers zijn per definitie nieuwsgierige mensen, maar het aanbod van nieuw is te overweldigend. Hoe graag je ook zou willen, je kunt nooit alles volgen. Topics stelt je in staat je eige selectie te maken uit voor jou relevante en interessante nieuwsonderwerpen en zo bepaal je dus zelf waar je de diepte in wilt en waar je minder over te zien wilt krijge Zo volg je niet het nieuws meer, maar volg je je nieuwsgierigheid. In de tv-commercial wordt dit ook letterlijk zo gezegd.

Naast televisie wordt de campagne gevoerd in print en in digitale media en gaat gepaard met een wervingsaanbod om Topics een maand lang gratis te proberen.