De roze hand van InShared

19-11-2018 (09:35) - Campagnes

 Schade voorkomen levert op, dat is de boodschap van de nieuwe campagne van InShared  Met deze crossmediale campagne van Fitzroy wil de online verzekeringsmaatschappij de huidige merkbelofte “We all benefit” op een impactvolle manier tot leven brengen. Dit door middel van de “roze hand”; de hand die jou helpt schade te voorkomen, attendeert op voordeeltjes en wijst op slimme tips en innovaties. 
 

Bernadette Wiersema, Marketing InShared  “Met de roze hand hebben we een herkenbaar construct dat we niet alleen in communicatie, maar ook op de website kunnen laten terugkomen. Voor de aftrap hebben we gekozen voor twee domeinen: het slim opbergen van de smartkey in verband met autodiefstal van buitenaf en het slim omgaan met dozen van kostbare spullen. Het lijken kleine dingen maar als we met z’n allen iets beter opletten dan voorkomen we diefstal. En dat is mooi want geld dat we niet nodig hebben voor schade of diefstal geven we terug aan onze klanten; de Jaarbeloning.”    
 
De campagne is vanaf nu te zien op o.a. televisie. 
 
 Bekijk de commercial hier en hier. 

Credits

Opdrachtgever InShared: Bernadette Wiersema en Ronald Willemsen
Bureau: Fitzroy
Productiemaatschappij: MacGyver
Website: Bikkelhart