De zaterdag is van ŠKODA

06-05-2016 (17:17) - Campagnes

ŠKODA kiest voor ‘de zaterdag’ als communicatie-platform. Zaterdag is de drukste maar ook de leukste dag van de week. Je rijdt van hot naar her. Sportclubs, kinderfeestjes, weekboodschappen, bouwmarkt, familiebezoek. Het is de dag waarop de ŠKODA modellen het beste tot hun recht komen. 
 
De campagne is zo geproduceerd dat elk onderdeel in alle lagen van de campagne tot leven komt. Aan de hand van een uitgekiende sequential messaging strategie krijgt iedereen op het juiste moment in de customer journey de juiste (zaterdag)content geserveerd.
 
 
Niels Westra (Creative Director Selmore): 'We hebben er bewust voor gekozen om een platform te ontwikkelen rondom één dag. Een campagne waarbij niet de auto centraal staat, maar het drukke leven van de rijder. Een dappere keus van ŠKODA, want er zijn niet veel automerken die hun modellen durven neer te zetten als een gebruiksvoorwerp.'
 
De campagne gaat zaterdag 7 mei van start.
 
 
credits
Klant: ŠKODA
Creative Directors: Jakko Achterberg, Niels Westra
RTV Producer: Hanneke Kampschreur
Account: Anja Froeling, Kim de Winter
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Klaas Pieter Roemeling, Paul Sauerbier, Berno Schokker
Mediabureau MediaCom
Mediabureau verantwoordelijk: Krista Bank, Tessa Stallinga, Josine Tol
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur TV: Marleen Jonkman
Producer TV: Robert Nan
D.O.P. / Cameraman TV: Jeroen de Bruin
Regisseur online video: Kay Lindhout
Producer online video: Wies Dammers
D.O.P. / Cameraman online video: Thijmen Doornik
Offline studio: STORM Post Production
Offline editor:TV : Jurriaan van Nimwegen
 
Offline editor online video: Inèz Poortinga
 
Online studio: The Ambassadors
Online editor: Ton Habraken
 
Grading: George Balatoni
Geluidsstudio: The Ambassadors
Geluidstechnicus: Rens Pluijm
 
Muziek: Franz Ferdinand – Right Action
Search & clearance: Massive Music