Dirk heeft goed nieuws

23-08-2018 (17:15) - Campagnes

In de nieuwe commercial door Total Design worden de lage prijzen voor het eerst gekoppeld aan de mentaliteit van Dirk.


“De Boodschap van Dirk’ staat voor no-nonsense en gewoon doen wat een supermarkt moet doen; goede service, goede producten, voor een lage prijs.

Martijn van den Brakel, Creative Director Campaigning: “We willen met Total Design klanten vanuit alle disciplines bedienen. Als je dan aan de slag mag voor een oer-Hollandse retailer en tevens prachtig merk als Dirk, dan is dat natuurlijk een fantastische start.”


goed nieuws

De commercial richt zich op de Nederlanders die net terug zijn van een 'welverdiende, maar vaak te korte en te dure vakantie.' Voor hen heeft Dirk goed nieuws, want er zijn honderden producten blijvend in prijs verlaagd. 


credits

Verantwoordelijk bij klant: Marcel Huizing, Fé Sanders, Tara van Klooster
Concept: Martijn van den Brakel, Peter Clercx, Yvo Bronsvoort
Strategie: Eric van den Wildenberg
Regie: Allard van der Werf
Productie: Patrick Nelemans
Postproductie: Captcha
Compositie: Aike van de Crommert - Lab3
Voice over: Dick van den Toorn 

Total Design commercial Dirk prijsverlagingen from Total Design on Vimeo.