Doctors at Soap lanceert eerste merkcampagne

01-03-2022 (12:01) - Campagnes

Doctors at Soap lanceert vandaag haar eerste campagne 'Laat je spiegel spreken'. De nieuwe merkpositionering is ontwikkeld door creatief bureau N=5. In de campagne laat de bekende cosmetische huidkliniek voelen wat het betekent als je vol zelfvertrouwen naar jezelf in de spiegel kan kijken. Met de campagne zet Doctors at Soap de volgende stap om haar rol als marktleider verder uit te breiden in Nederland.
 
Esther Meijer-Litjens, mede eigenaar en oprichter van Doctors at Soap: "Doctors at Soap staat al jarenlang voor kwaliteit. Met de nieuwe merkcampagne willen we onze marktleiderschap rol bevestigen, verstevigen en uitbreiden. Onze artsen zijn mensen met passie, die werken vanuit het geloof dat iedereen met een goed gevoel naar zichzelf in de spiegel moet kunnen kijken. In sommige gevallen maakt een beetje hulp van onze artsen daarin een enorm verschil. Er is niks mooiers dan iemand weer een beetje verliefd op zichzelf laten voelen. Daar doen we het voor!"


Over Doctors at Soap

Doctors at Soap is de specialist op het gebied van natuurlijke gezichts- en huidverjonging door de beste cosmetisch artsen en huidtherapeuten van Nederland. Zo kun je bij hen terecht voor huidverjonging en hair removal 2.0 maar ook voor injectables als Botox en fillers. Zij staan hierbij bekend om hun no trace face aanpak. Wat precies doet wat het zegt; het geeft mensen een frisser en jonger uiterlijk, zonder dat mensen in je omgeving zien dat je een dergelijke behandeling hebt gehad.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.