Emotionele benadering van waterontharders

10-01-2019 (09:15) - Campagnes

Een campagne over waterontharders wordt toch al snel informatief. AquaCell wilde daarentegen een andere weg inslaan. Daarom werd het bureau Propaganda in de arm genomen, dat de opdracht kreeg om meer gevoel en emotie toe te voegen. Het resultaat daarvan is 'Houden van zacht'. 


Om de boodschap over te brengen, speelt Propaganda hierin vooral in op 'de kracht van zacht'. 'Je vaatwasser houdt van zacht, je espressomachine houdt van zacht', begint de voice over in de video. Daarmee wordt de doelgroep op een directe manier aangesproken. 
 

credits

Medium: TV, print, radio en online

Bureau: Propaganda 

Creatie: Iris Buddingh’ en Alex van der Weide

Strategie: Iris Buddingh’ en Alex van der Weide

Account: Marijne Mijs

Productie: 2-INCH; Susan Brakels en Willem Tiemersma

Sound: Studio Alfred Klaassen

Fotografie: Henri Vos

Verantwoordelijk bij klant: Esther Dijkstra, Gerrit Dijkstra