Energize hou't simpel voor CetaBever

27-03-2018 (14:53) - Campagnes

CetaBever wil de consument het vertrouwen geven om de klus aan te pakken en met succes af te ronden met ‘Hou’t simpel.' Energize is verantwoordelijk voor de nieuwe communicatiestrategie en bijbehorende campagne.


Kernwoord van de nieuwe campagne is 'ontzorgen.' En dat doet CetaBever met hoge kwaliteit producten en door de beitsklus zo simpel mogelijk te maken. Daarom zijn niet alleen de producten gerestyled en het assortiment verduidelijkt, maar is ook alle communicatie is vernieuwd. Kees Eggink, ‎Marketing Manager Consumer CetaBever: “Via ons 'woodcare' platform en het vernieuwde assortiment helpen we de doe-het-zelver en laten we hen inzien dat beitsen een fluitje van een cent kan zijn.” 

 

geen poespas

Robin Pas, creative director bij Energize: “Bij het vernieuwde CetaBever is geen ruimte voor poespas. We houden het simpel, daarom hebben we gekozen voor simplistische vormen en kleuren.” De eenvoud in de campagne zie je terug in een serie van printuitingen en de online display campagne. Daarnaast zijn radiocommercials te horen die verschillende situaties aanhalen waarin het gemak van de beitsklus wordt benadrukt. De campagne is vanaf 26 maart te horen en te zien.

 

credits

Verantwoordelijk bij klant: Kees Eggink, Dorien van Mansum, Nicole Rijlaarsdam, Sanne de Man
Bureau: Energize
Design: Energize
Geluid: SoundCircus