Fietsmerk Cortina lanceert opvallende merkcampagne voor 2021

14-01-2021 (12:29) - Campagnes

Fietsmerk Cortina lanceert een nieuwe, onderscheidende merkcampagne met bijbehorende fotografie. Cortina trapt de nieuwe, kleurrijke campagnestijl af met een winactie waarbij een uniek Instagram-filter centraal staat.
 
“Het modieuze en kleurrijke karakter van onze collectie onderscheidt ons van onze concurrenten. Het is belangrijk dat we dit ook laten zien aan de consument. Met deze nieuwe, opvallende stijl sluiten wij goed aan bij de belevingswereld van onze belangrijkste doelgroepen. De jonge consument durft op te vallen, en Cortina ook!”, aldus Anne-Tjitske Mulder, teamlead Brand Marketing voor Cortina.
 

Instagram-filter

Om de nieuwe campagnestijl onder de aandacht te brengen bij de consument, trapt Cortina af met een winactie op hun Instagram-kanaal. Wanneer consumenten een selfie posten waarbij ze het unieke Cortina Instagram filter gebruiken, maken ze kans op een Cortina e-bike naar keuze.