Fitzroy ontwikkelt nieuwe campagne Zilveren Kruis

10-10-2019 (11:27) - Campagnes

Fitzroy heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor zorgverzekeraar Zilveren Kruis. De campagne ‘Beter in je vel met Zilveren Kruis’ richt zich op klanten en niet-klanten en is vanaf deze week live op televisie, radio, social en online.

In de nieuwe campagne staat Zilveren Kruis stil bij hoe goed Nederland in haar vel zit en hoe de grootste zorgverzekeraar van Nederland kan helpen om beter in je vel te zitten. Roel van der Heijden, senior manager Marketing Zilveren Kruis: ‘Naast onze rol in het regelen en betalen van zorg, motiveren wij onze klanten aan de slag te gaan met hun vitaliteit, in klantentaal: een gezondere leefstijl. We hebben ervoor gekozen om op een emotionele en indringende manier de huid als metafoor te gebruiken voor het leven. We bieden kwalitatief goede content en oplossingen die de consument verder helpen op weg naar een gezondere leefstijl. We doen dit samen met Actify, de persoonlijke digitale coach van Zilveren Kruis.’
 

Credits

Verantwoordelijk bij Zilveren Kruis: Roel van der Heijden en Marlies van Voorthuizen
Strategie en concept: Fitzroy
Media: Mindshare
Digital: Greenberry, DisXT en Storm
Social: Yune
Earned: Het PR Bureau