Geknipt voor Schiphol

Geknipt voor Schiphol

24-07-2017 (13:57) - Campagnes

Sunshine and Sausages heeft de crossmediale zomercampagne 2017 voor de commerciele producten van Schipho ontwikkeld, waaronder See Buy Fly en Parking. De campagne brengt met name het retailaanbod op een zomerse wijze onder de aandacht van onder anderen reizigers, werknemers én recreanten. 


paper art

Om een ultiem zomergevoel neer te zetten heeft het bureau gekozen voor de bijzondere stijl van paper art specialisten Adrian en Gidi. Met de papieren pieces of art van dit duo wordt in alle relevante kanalen gecommuniceerd. Van animaties online en op de social kanalen tot TukTuks op de parkeerterreinen rond Schiphol en van etalages op Schiphol Plaza tot digital screens op het winkelgebied achter de security. Speciaal voor de maand augustus is er een limited edition shopper geproduceerd die reizigers bij besteding van 50 euro krijgen.


credits

 OPDRACHTGEVER:
Amsterdam Airport Schiphol
Evelien Klop | Communicatie
Wendy von Kriegenbergh | Marketing
 
BUREAU:
Sunshine and Sausages 
 
STRATEGIE:
Jeroen Huisman
 
CREATIE: 
Diederik van Kollem | Art
Bas Boterman | Copy
 
ACCOUNT: 
Jitte Milder
Maud van der Knaap
Nick van Kuijk
 
PAPER ART & FOTOGRAFIE:
Adrian en Gidi
 
ANIMATIE:
Studio Minsk