GUC Agency maakt commercial Coop en Nationaal Fonds Kinderhulp

28-10-2020 (13:03) - Campagnes

Vanuit de gedachte ‘samen spelen, samen delen’ en omdat supermarktketen Coop als coöperatie altijd samen het verschil probeert te maken, doneert Coop samen met haar leveranciers 10.000 gezelschapsspellen aan Nationaal Fonds Kinderhulp. Zo worden gezinnen geholpen voor wie het kopen van zo’n spel niet vanzelfsprekend is. Hierdoor kunnen de kinderen uit die gezinnen ook gezellig een spelletje spelen. Net als alle andere kinderen.

In het kader hiervan is voor de klanten van Coop is een spaaractie ontwikkeld, waarbij ze tot en met 29 november van dit jaar kunnen sparen voor aantrekkelijke kortingen op spellen van spelfabrikant Goliath. Met de wintermaanden voor de deur is het spelen van een gezelschapsspel weer helemaal actueel. Samen met familie, vrienden en kinderen genieten van urenlang spelplezier.

GUC Agency maakte de commercial, waarin het sparen voor de spelletjes én het doneren aan Nationaal Fonds Kinderhulp samenkomen.
 

credits

Opdrachtgever: Coop Supermarkten
Bureau: GUC Agency
Productiemaatschappij: Suikerdepôt