Hartstichting zet bijzondere band tussen jou en je hart centraal

07-04-2021 (16:36) - Campagnes

De Hartstichting introduceert vandaag haar nieuwe campagne: Jij & je hart. ontwikkeld in samenwerking met N=5. De campagne gaat over de wederkerige relatie die je met je hart hebt. Zorg jij goed voor je hart, dan zorgt je hart goed voor jou.
 
De basis van de campagne is een korte speelfilm over de ‘bromance’ tussen Philip & zijn hart. Vanuit deze video zijn vervolgens verschillende commercials en video’s gemaakt die verder de diepte in gaan over hoe je goed voor je eigen of andermans hart zorgt.
 
De Hartstichting wil alle Nederlanders weer betrekken bij hun hart en ze motiveren er beter voor te zorgen. Met andere woorden: de motor van je leven niet voor lief te nemen, maar juist lief te hebben.
 
Daarom heeft de Hartstichting zich de afgelopen jaren getransformeerd van een traditionele fondsenwerver tot een impact gestuurde organisatie die gaat van ‘vragen om te geven, naar geven waar Nederland om vraagt’. De Hartstichting biedt steeds meer handelingsperspectieven waarmee mensen voor hun eigen of andermans hart kunnen zorgen. De vraag naar de traditionele euro is daarmee niet meer de belangrijkste vraag geworden. Een grote shift in de goede doelen wereld.
 

Credits

Klant: Hartstichting
Verantwoordelijk bij klant: David Verschoor, Judith Tomasoa, Richard van Nijkerk
Bureau: N=5
Creatie: Tom Meijer, Jesse van Gysel
Creative Director: Thijs Bontje
Producer: Lotte de Rooij
Strategie: Marc Oosterhout, Esther Overmars
Account: Judith Lavalette, Tamara Saelman, Gonny Pullens
Productiemaatschappij: DPPLR
Regisseur: Nils Vleugels
Producer: Niels Visser
DOP: Joris Kerbosch
Componisten: Jorrit Kleijnen, Jacob Meijer, David Kolder
Scenario: Lotte Tabbers
Edit: Annelien van Wijnbergen
Sounddesign: Klevr
Grading: Crabsalad
 
 

Hartstichting | Merkfilm from N=5 on Vimeo.