Husky's trappen ijskoude Sportlife-campagne af

30-09-2015 (10:44) - Campagnes

10.45 uur - Gisteren konden mensen in Amsterdam een tochtje maken met een Husky taxi. Het ging om de kick-off van de nieuwe campagne van kauwgommerk Sportlife.
 
Met de campagne kunnen consumenten uiteenlopende onverwachte winterse avonturen winnen. Met de winactie geeft Sportlife haar Unexpected Freshness strategie een verdere boost. Consumenten maken via de spaaractie kans op onverwachte ijskoude avonturen.
 
De actie, die loopt van week 40 tot en met week 45, wordt aangejaagd via een 360° campagne die zowel op televisie als via online en social media groot wordt gemaakt.
 
Via de actieverpakking van Sportlife spaart de consument kilometers, variërend tussen de 50 en 10.000 kilometers. Met deze kilometers maken zij kans om onverwachte wintersportreizen te winnen. Meedoen kan door de speciale Sportlife verpakking te kopen en de unieke code en het aantal kilometers in te vullen op sportlife.com. 
 
Credits
Merk: Sportlife (Cloetta Holland): Maaike Maagdenberg / Bob Postma / Marjolein Dieleman-Groeneveld
Creatief concept: INDIE AMSTERDAM
Mediabureau: Vizeum: Jessica Bakker
Online mediabureau: Vizeum: Mustafa Himdi / Social Embassy: Marc Koopmanschap / Blogmij: Nick van Lierop
Website: INDIE AMSTERDAM / Caviar Digital
TVC Concept: DAN Content Partnerships: Christepher Romer
Productiemaatschappij: iProspect: Jeremy Proost / Lukkien: Peet Gelderblom
PR-bureau: exPRtease: Pola Zijlstra / Edzart Bentinck