Icemedia ontwikkelt internationale campagne voor PME Legend

28-03-2018 (10:24) - Campagnes

‘Norway BBQ Fly-In’ is de naam van de nieuwe internationale campagne, die Icemedia voor en samen met Just Brands heeft ontwikkeld.
 

In deze campagne kunnen deelnemers een onvergetelijke ervaring in Noorwegen winnen: vliegen in een DC-3 Dakota, vissen in Noorse wateren en overnachten in de Noorse natuur. Aan het eind van de dag de barbecue met de vangst van de dag. De winnaars zullen uitgebreid worden gevolgd. Dit zorgt voor unieke beelden en prachtige content, onder andere ten behoeve van sociale media. Naast de hoofdprijs, waarvoor tien deelnemers worden geselecteerd, kan er kans worden gemaakt op exclusieve PME Legend BBQ’s en PME Legend BBQ-schorten.
 

Ferry Fiege, Marketing Manager bij Just Brands: “Met deze campagne laten we de doelgroep op een sympathieke manier kennismaken met PME Legend. Zowel online als offline. In vijf verschillende Europese landen: Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.” 
 
 
De campagne is hier te bekijken op de campagnewebsite.