Icepeak: het vervolg

07-04-2017 (08:30) - Campagnes

De Icepeak campagne die herfst vorig jaar van start ging, krijgt dit voorjaar een vervolg. In een serie van drie korte commercials zien we de vader van een alledaags gezin schoenen en kleding in en om het huis ‘testen’ op de beloften van Icepeak, zoals grip en comfort.


Naast een serie commercials bestaat de campagne uit instore- en outdoor visibility-materiaal en een social media-activatie die via de kanalen van internationale sales-partners wordt uitgezet. 
 

credits
Klant: ICEPEAK (L-Fashion Group)
Bureaus: Sunshine and Sausages en Brompton Road
Bij klant:                 Juha Luhtanen, Panu Suominen, Taru Luhtanen
Account: Jeroen Huisman, Nick van Kuijk (Sunshine and Sausages) |
                                Jurgen Mohr (Brompton Road
Creatie: Lennard Freij, Paul van Vliet en Bas Boterman (Sunshine and Sausages)
Regie: Joost van Hezik
DOP: Thomas Leermakers
Fotografie: Ruud Binnekamp
Grading: Robert Thomas 
Productie: Made.For.Digital
Editing: Made.For.Digital
Post-productie: Made.For.Digital