Incentro lanceert merkcampagne 'Ready for battle'

11-11-2021 (09:53) - Campagnes

Incentro lanceert de nieuwe merkcampagne 'Ready for battle'. De herpositionering is ontwikkeld in samenwerking met creative agency 180 Amsterdam. Incentro wil met de opvallende boodschap onder andere laten zien dat digitalisering niet meer de toekomst is, maar nu plaatsvindt, en dat de IT- dienstverlener volledig uitgerust is met alle kennis en middelen voor digitaliseringsvraagstukken. De introductie van de nieuwe merkcampagne gaat van start zowel online, op radio en in print.
 
Het mediaplan van de campagne is ontwikkeld door ZIGT. Heleen Crielaard, Marketing Director Incentro Group: "Incentro staat bekend om zijn opmerkelijke communicatie. Eerder al met de ‘Ooit’-campagne, die zelfs langs de snelweg te zien was. Op dit fundament willen we doorbouwen door opnieuw opvallende communicatie te lanceren, maar ook een verdieping te maken op de inhoud die aansluit op de huidige tijdsgeest. We hebben naar een positionering gezocht waarin we duidelijk willen maken waar Incentro voor staat, maar ook hoe we klanten vandaag de dag helpen met hun digitaliseringsvraagstukken." De merkcampagne lijkt natuurlijk een knik naar de overname-strijd die op het moment plaatsvindt.