Intermediair lanceert vernieuwd platform met Greenberry

20-03-2018 (14:14) - Campagnes

Greenberry werkte samen met Intermediair aan de herpositionering van het merk en de realisatie van het daarbij behorende platform en campagne. 


In een 'Innovation Sprint' van vijf dagen is het strategische concept voor het platform ontwikkeld en getest bij de doelgroep: een work-life platform met gepersonaliseerde content voor hoogopgeleiden met tools, testen en onderzoeken die hen inzicht geven in de arbeidsmarkt en de kansen die er liggen. Daarnaast is er informatie over opleidingen in samenwerking met het bedrijf Springest. Vactures, waar Intermediair om bekend staat, zijn verbreed met ‘werkgeluk’ en ‘ontwikkeling’. 

 

alles nieuw

De herpositionering was ook aanleiding om Intermediair visueel een nieuwe identiteit aan te meten. De nieuwe huisstijl houdt de herkenbaarheid van het merk in stand. Het logo symboliseert persoonlijke groei. Nieuwe kleuren en fonts zijn toegepast. Daarnaast is er een opvallende illustratiestijl geïntroduceerd. De campagne is vanaf deze week te zien en te horen in print, online en op de radio.