Introductiecampagne Arla Naturals van start
06-07-2016 (11:05) - Campagnes
Zuilvelproducent Arla vindt dat je precies mag weten wat je eet. Tot op de laatste procent. Dus geen kleine lettertjes of vage termen op de verpakking, maar alle ingrediënten duidelijk op de voorkant van het pak.
Daarom introduceert dit merk nu – naast de bestaande biologische lijn – Arla Naturals. Een nieuwe drinkyoghurt en fruityoghurt die echt 100% natuurlijk zijn, lichtzoet van smaak en zonder kunstmatige of verborgen toevoegingen. Kortom, er zit 0% rommel in. Om dat aan Nederland te vertellen, is Arla een brede crossmediale campagne gestart. Het strategisch-creatieve bureau DEAR uit Amsterdam bedacht als lead agency het basisconcept en werkte de campagnemiddelen uit. Waaronder twee tv-commercials en online video’s met als thema ‘100% natuurlijk, 0% rommel’. De campagne is vanaf deze week te zien.
credits
Bureau: DEAR Amsterdam
Creatie: Marq Strooy, Robin Zuiderveld
Strategie: Willem Nas
Productie: Saskia de Lint
Project manager: Aafke Viëtor
Regie: Erik de Koning (Chuck)
Offline en online edit: Erik Verhulst
Muziek en sounddesign: Nando Eweg (Sounds Like Nando)
Packaging design: PROUDdesign
Verantwoordelijk bij Arla Foods: Susan den Boer, Ernesto Kerkhof