JCDecaux laat zomerse kant van Oostenrijk zien

14-03-2017 (10:38) - Campagnes

Het Oostenrijkse toeristenburo wil laten zien dat Oostenrijk meer is dan alleen sneeuw en wintersport. De fraaie meren en bergtoppen zijn ook in de zomer het bezoeken waard. Deze boodschap moet JCDecaux bij de Nederlander gaan overbrengen.
 
Met diverse Full Wrap-bestickeringen op zijn Abri’s probeert JCDexaux om de water- én bosrijke berggebieden van Oostenrijk mooi en opvallend in beeld te brengen. Naast deze Buitenreclame-Special rijden vanaf 6 maart een maand lang twee volledig bestickerde trams rond in Amsterdam. De uiting roept bovendien ook op tot een verdere online verkenningstocht met de hashtag #feelaustria. 
 
De Special is het resultaat van een samenwerking tussen het Oostenrijks Toeristenburo, The Gentlemen Creatives, Mediacom, Kinetic en JCDecaux en is tot en met 14 maart in Amsterdam te zien op de volgende locaties: Ferdinand Bolstraat, Damrak, Westermarkt, Van Baerlestraat en het Minervaplein. 
 
Eerlijk is eerlijk, de kans op een gipsvlucht terug is in de zomer aanzienlijk kleiner.