Jupiler maakt eigen drop voor Tomorrowland

15-06-2017 (13:52) - Campagnes

Speciaal voor dancefestival Tomorrowland heeft Jupiler limited edition aluminium flesjes en blikjes ontwikkeld. Het biermerk heeft er direct een winactie aan gekoppeld: met actiecodes van verpakkingen in de winkel kunnen consumenten kaarten winnen voor het festival. 

Voor de campagne is The Communication Company uit Breda  ingeschakeld. Om ‘de taal van de doelgroep’ te vatten heeft het bureau gekozen om de drop, het moment waarop de beat inkickt en het publiek losgaat, centraal te stellen door een eigen drop te maken. De campagne is te zien op alle sociale media, tv en radio.
 
credits
Bureau: The Communication Company Benelux
Strategie: Cees Faes, Antal van Pelt
Creatie: Hans van Mook, Roy Schellekens, Reijer van Kasteren
Account: Bram Verbogt, Inge van Hooydonck
Team Jupiler: Arnaud Hanset, Dimitri van Loock, Amaury Hayois, Romain Herisson
Productie: Caviar Brussel
Regisseur: Bob Jeusette
Music: Yves V
Digital: Isobar
Media: Vizeum
 

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.