Knab belooft financiële gemoedsrust

05-09-2017 (15:15) - Campagnes

Fitzroy ontwikkelde voor Knab een nieuwe campagne waarbij de termen ‘peace of mind’ en ‘free time’ centraal staan. De klant moet voelen dat ‘het voor je geregeld wordt’. In de televisiecommercial staan de knagende stemmetjes over het regelen van je geldzaken centraal. De campagne is onder meer op televisie, online en via de radio te zien. 


Anne Ruth Groen
, Manager Merk & Communicatie van Knab:  “Bij alles wat we doen hebben we één leidende gedachte: worden onze klanten hier blij van? Onze missie is dat klanten financiële gemoedsrust ervaren met behulp van onze producten en service. We komen continu met klantgerichte, nieuwe initiatieven waardoor we steeds minder als ‘alleen die online bank’ worden beschouwd. Dat is goed en dat willen we uitdragen met deze nieuwe campagne.”


niet lleen een bank

Marnix Tiggeloven, oprichter Fitzroy: “In deze televisiecommercial staat peace of mind centraal. Hiervoor hebben we gebruikgemaakt van knagende stemmetjes over geldzaken. Want iedereen heeft deze. We willen Knab neerzetten als een financiële dienstverlener – en dus niet alleen een bank – die zorgt voor de nodige gemoedsrust. Hoe? Door het gewoon voor je te regelen. Alleen zo worden die vervelende stemmetjes vanzelf het zwijgen opgelegd.” 


credits

Opdrachtgever: Knab
Bureau: Fitzroy Amsterdam
RTV Producer: Fatima Engelhard 
Productie: Dpplr
Producer: Niels Visser
Regie: Nils Vleugels
D.o.P.: Stephan Polman
Editor: Wouter van Luijn
Online / grading: Dpplr
Animaties: Seb Ikso, Laurène Boglio, Ruben Labree (Dpplr), Ewoud Visser (Dpplr)
Geluid: Stephan Bakker (M-ost)