ŠKODA gaat voor goud

09-05-2017 (10:44) - Campagnes

Het communicatieplatform ŠKODA Zaterdag leverde ŠKODA en ontwikkelaar Selmore zilver op bij de Esprix. Een goede aanmoediging, maar nog geen goud. Dus pakt het merk door met nieuwe campagnes. 

ŠKODA en Selmore kondigen aan dat dit jaar de ŠKODA Kodiaq geïntroduceerd wordt en dat de ŠKODA Octavia een facelift krijgt (gisteren live). Uiteraard gaat dit gepaard met nieuwe campagnes die gebruik maken van het Zaterdag platform. 
 
Het Zaterdag platform is door Selmore ontwikkeld als Guiding Idea voor ŠKODA. Hiermee zet het bureau ŠKODA neer als merk met inlevingsvermogen. 
 
credits
Klant: ŠKODA
Titel: Zaterdag campagne 2017 – TVC Octavia ‘Nieuw’
Creatives: Bram Eigenfeld, Louk Derks, Jakko Achterberg en Niels Westra
Creative Online video: Myra Bax
RTV Producer: Hanneke Kampschreur
Account verantwoordelijk: Anja Froeling, Kim de Winter
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Klaas Pieter Roemeling, Berno Schokker
Mediabureau: MediaCom
Mediabureau verantwoordelijk: Tessa Stallinga, Josine Tol
Productiemaatschappij: Czar Jr.
Regisseur TV: Jonathan Elbers
Producer TV: Josepha Dhondt
D.O.P. / Cameraman TV: Rutger Storm
Offline studio: MRTN
Offline editor: Martin Heijgelaar
Online studio: STORM
Grading: George Balatoni
Geluidsstudio: The Ambassadors
Geluidstechnicus: Rens Pluijm
Muziek: Ambassadors, Sebastiaan Roestenburg
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.