Kom vooral binnen

27-07-2016 (19:21) - Campagnes

We delen tegenwoordig alles online. Vooral als we met vakantie zijn: we hebben allemaal wel een soort drang om iedereen te laten zien hoe leuk we het hebben. Mensen vergeten echter vaak wat de risico’s hiervan zijn. AXA Verzekeringen wil iedereen die vakantiefoto’s deelt op sociale media dan ook waarschuwen voor inbraak.

 
Duval Guillaume creëerde deurhangers met daarop posts van vakantiegangers die inbrekers uitnodigen omdat ze duidelijk niet thuis zijn.  Nadat we het adres van enkele slachtoffers achterhaalden, gingen we bij hen langs met hun persoonlijke deurhanger en vroegen we hen om een reactie.
 
Wat AXA hiermee wil zeggen: zorg dat je je woning optimaal beschermt voor je met vakantie vertrekt.
 
Alles werd in een online movie gegoten, die verspreid wordt via de sociale kanalen van AXA en ondersteund wordt via teasers op Facebook en Twitter, en via pre-rolls op YouTube.
 
credits
Client: Axa
Contacts: Luc Latour, Martine Schepers
Agency: Duval Guillaume
Executive Creative Directors: Koenraad Lefever, Dries De Wilde 
Account Managers: Jef Leysen, Melanie Chabrier
Account Executives: Dorien Van Antwerpen, Caroline Ropsy
Creation: Arjen Tarras, Kasper Janssens, Lode Vochten
Design: Laurent Lejeune, Wim Sels
Director/editor: Bart Callaerts
DOP: Joris Prikken
PR Manager: Kathy Van Looy