KPN campagne KlasseContact van start

13-06-2016 (09:37) - Campagnes

Vanaf vandaag is de nieuwe KPN Mooiste Contact Fonds campagne zichtbaar: KlasseContact.

Langdurig ziek zijn is voor een kind vreselijk. Lichamelijk en mentaal, maar ook sociaal gezien heeft het gevolgen. Want als een kind bijvoorbeeld langdurig in het ziekenhuis moet verblijven, ligt het sociale leven stil en is er weinig contact met leeftijdsgenootjes. En als je jong bent is dat contact juist zo enorm belangrijk. KlasseContact van KPN helpt daarbij en staat centraal in de nieuwe campagne van KPN.
 

credits

Opdrachtgever: KPN
Bureau: N=5
Concept: Thijs Bontje, Daniël te Lindert, Peter Hebbing
Art: Daniël te Lindert
Copy: Thijs Bontje
Strategie: Bastiaan Weers
RTV: Guy van der Hoop, Chris Bloemheuvel
Account: Anouk Zink, Ralph Balk, Gonny Pullens
Productie: Bonkers
Geluid: The Ambassadors
Muziek: Massive Music
Fotografie: Tara Fallaux