Lassie campagne van epidemie

18-03-2021 (09:55) - Campagnes

Een nieuwe campagne voor Lassie is ontwikkeld door reclamebureau epidemie. Als onderdeel van de campagne is er door Markeffect onderzoek gedaan naar 's Neerlands' favoriete rijstgerechten. Nasi is bij uitstek de grote favoriet.

Léon Stedehouder, Creatief Directeur van epidemie: "Wij zien in onderzoeken dat 45% van de Lassie doelgroep gemiddeld één keer per maand iets nieuws probeert. Door klassieke vertrouwde rijstrecepten centraal te zetten en deze met een kleine twist aan te passen, willen we ook die 55% inspireren een keer iets anders te proberen."

Paul Stam, Marketing Manager van Lassie Nederland: “Door regelmatig te onderzoeken wat Nederland graag eet, kunnen we goed inspelen op de behoefte van de consument en de laatste trends. Zo vormen de rijstklassiekers het komende jaar de basis voor onze inspiratie en nieuwe campagne. Zo introduceren we als eerste in Nederland kant-en-klare Poké Bowl-rijst. Helemaal on trend en tevens een relatief nieuwe rijstklassieker."