#leermomentjes van Schouten & Nelissen
08-02-2016 (18:09) - Campagnes
In de nieuwe campagne van Schouten & Nelissen - ontwikkeld door Fitzroy - staan de veranderingen in het leven van medewerkers en managers centraal. Grote veranderingen, maar zeker ook kleine veranderingen ofwel leermomentjes.
Op deze manier wil Schouten & Nelissen benadrukken dat zij bijvoorbeeld langer stilstaat bij een intake-gesprek dan haarconcurrenten. Dat er ook gewerkt wordt met inzichten die je hebt gekregen vanuit je privé-leven. En dat het belangrijk is om als team alles te delen, dus ook van de fouten van je collega's: "Je hebt immers geen tijd om alle fouten zelf te maken #leermomentje”.
De geïntegreerde campagne zal worden geactiveerd via pre-roll video, radio, direct mailings en social media.
Credits
Concept Fitzroy Amsterdam
RTV Producer Fitzroy Amsterdam
Creatie Fitzroy Amsterdam
Productie Hazazah Amsterdam
Regisseur David Jan Bronsgeest
DOP Jeroen Kiers
Producer Judith Roosenstein
Art Director Natalie van Veen
Editor Emiel Nuninga
Componist Rene Thie
Post productie The Compound
Schouten & Nelissen - "Goed voor zitten" from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.
Schouten & Nelissen - "Persoonlijke bagage" from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.
Schouten & Nelissen - "Leren van elkaar" from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.