#leermomentjes van Schouten & Nelissen

08-02-2016 (18:09) - Campagnes

In de nieuwe campagne van Schouten & Nelissen - ontwikkeld door Fitzroy - staan de veranderingen in het leven van medewerkers en managers centraal. Grote veranderingen, maar zeker ook kleine veranderingen ofwel leermomentjes.
 

Op deze manier wil Schouten & Nelissen benadrukken dat zij bijvoorbeeld langer stilstaat bij een intake-gesprek dan haarconcurrenten. Dat er ook gewerkt wordt met inzichten die je hebt gekregen vanuit je privé-leven. En dat het belangrijk is om als team alles te delen, dus ook van de fouten van je collega's: "Je hebt immers geen tijd om alle fouten zelf te maken #leermomentje”.

De geïntegreerde campagne zal worden geactiveerd via pre-roll video, radio, direct mailings en social media.
 

Credits
Concept            Fitzroy Amsterdam
RTV Producer        Fitzroy Amsterdam
Creatie            Fitzroy Amsterdam
Productie            Hazazah Amsterdam
Regisseur        David Jan Bronsgeest
DOP            Jeroen Kiers
Producer            Judith Roosenstein
Art Director        Natalie van Veen        
Editor            Emiel Nuninga
Componist        Rene Thie
Post productie        The Compound




 

Schouten & Nelissen - "Goed voor zitten" from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.

 

Schouten & Nelissen - "Persoonlijke bagage" from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.

 

Schouten & Nelissen - "Leren van elkaar" from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.