Maak kennis met de “The drive-in closet” van Hyundai

15-11-2017 (16:43) - Campagnes

De nieuwe Hyundai KONA kun je op iedere mogelijke manier personaliseren. Zo kun je kiezen voor verschillende kleuropties van het exterieur, het dak, de gordels, zelfs de stiksels van het interieur kun je naar eigen smaak customizen. 


Om dit te illustreren ontwikkelde bureau Fitzroy een “spectacular” op het Marktplein in Rotterdam: een drive-in closet. Een enorme kledingkast waarin je jouw Hyundai KONA kan plaatsen in lijn met jouw garderobe. 


Jelle Holdinga, marketing manager Hyundai: “Om de KONA neer te zetten als stijlicoon hadden we een idee nodig dat dit reflecteert. Toen Fitzroy met dit idee kwam waren we direct verkocht. Misschien moeten we nu wel alle showrooms omzetten in XXL-kledingkasten.”


De nieuwe campagne is naast outdoor ook te zien op televisie en online.

credits

Bureau : Fitzroy Amsterdam
Client : Hyundai Netherlands
Production : Goed Bezig, Fitzroy Amsterdam