Mabel in JBL campagne voor wireless headphones

02-12-2019 (17:22) - Campagnes

JBL lanceert een nieuwe campagne met hitzangeres en ambassadeur Mabel. Met de campagne, die de nieuwe True Wireless headphones van JBL promoot, wil het audiobedrijf zich verder positioneren als levendig en ambitieus merk. Door Mabel als ambassadeur in te zetten komt JBL dichter bij hun (jonge) publiek.
 
In de campagne, die in samenwerking met Dept is opgezet, wordt de nieuwste serie JBL draadloze earbuds gepromoot. De campagne richt zich op de ervaring van bewegingsvrijheid door het fraaie en draadloze design van de oortjes, zodat je altijd en overal ongestoord en comfortabel naar muziek kunt luisteren. De campagne is wereldwijd op social media te zien en wordt op verschillende plekken in het Verenigd Koninkrijk als buitenreclame getoond. De campagne is opgenomen in Londen. Het concept werd op een bijzondere manier tot leven gebracht door regisseur/fotograaf Alex de Mora. Er werd een grote constructie op maat gebouwd, die fungeerde als podium.  
 

Credits

Verantwoordelijk bij JBL: Robert Jan van Dormael, Simona Gaia Bara
Creative agency: Dept
Creative direction: João Inácio
Concept: Joe Jordan, Pim van Bommel
Art direction: Joe Jordan
Account manager: Boudewijn Klaver
Project manager: Kim van de Sanden
Agency producer: Dennis Gijsbers
Production company: DMB
Director: Alex de Mora
Photographer: Alex de Mora
Director of photography: Oliver Ford
Producer: Carlota Ruiz de Velasco