Mattie en Wietze in commercial van belVita

13-02-2017 (09:58) - Campagnes

In de commercial, die vanaf nu het hele jaar te zien zal zijn, legt Mattie aan een onhandig ontbijtende Wietze uit dat belVita kan bijdragen aan een goede start van de dag.


De biscuits van belVita zijn gemaakt met vijf volkoren granen. Daarnaast geven de biscuits langzaam koolhydraten vrij gedurende vier uur; energie voor de hele ochtend.


Het merk heeft bewust gekozen voor een samenwerking met het radioduo. Niet alleen hebben de mannen een sterke link met de ochtend, maar ze passen ook perfect in de doelgroep. 


Brechje Noppen
, Brand Manager LiGA & belVita, legt uit: 'In Nederland zijn we niet bekend met de gewoonte van biscuits in de ochtend. Met deze commercial proberen we deze taboe te doorbreken door deze juist op tafel te leggen en te benoemen. Met Mattie en Wietze als boegbeeld voor deze nieuwe TV campagne leggen we uit dat belVita niet zomaar biscuits zijn, maar dat zij in combinatie met fruit en zuivel kunnen bijdragen aan een evenwichtige en energieke start van de dag.'