Max Verstappen, de robot

28-04-2017 (13:03) - Campagnes

Wat hebben Max Verstappen en zijn sponsor Exact gemeen? Ze hebben allebei een aangeboren nieuwsgierigheid naar de laatste technologie. Want alleen door open te staan voor nieuwe mogelijkheden, kun je jezelf en je onderneming verbeteren. Be Tech Curious noemt Exact dat.
 
In de films ontdekt Max telkens een nieuwe innovatie die verstopt zit onder een rode doos. Zo vindt hij deze keer een paar robotarmen die hij als een soort rugzak op z'n rug bevestigt. Onder de andere doos ontmoet hij een kleine robot die het gezicht van Max aanneemt. En wat blijkt de ultieme droom van zulke robots? Juist, een selfie met Max.
 
Of deze tech-gadgets wel echt bestaan, laat Joost Niepoth, Director Brand Communications bij Exact, liever in het midden: "We maken mensen nieuwsgierig. Zelfs Max Verstappen. Want nieuwsgierigheid is waar innovatie begint."
 
credits
Agency:                        Kingsday
Regisseur:                    Vincent Lammers
Post Productie:             Ambassadors