MyWheels lanceert campagne ‘alleen maar (voor)delen’

05-11-2020 (17:05) - Campagnes

MyWheels heeft alleen maar voordelen. Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van de deelautoverhuurder. BW H ontwerpers ontwikkelde de MyWheels campagne, die vanaf vandaag op meer dan 500 abri’s in Amsterdam en Den Haag zichtbaar is.
 
Alle voordelen van het huren van een deelauto bij MyWheels worden in de campagne op een rijtje gezet. Met het deelconcept wil MyWheels het aantal auto’s in Nederland terugdringen van 9 miljoen naar 1 miljoen in 2030. Meer ruimte in de straat dus, en minder CO2-uitstoot. Naast de offline campagne zet MyWheels ook in op online. Een nieuwe app, een nieuwe homepage, social media en een Google Ads campagne moeten bijdragen aan de groei van de MyWheels community.
 

Credits

MyWheels: Karina Tiekstra
Mijndomein: Joost van Rooij
Creative direction: bwhontwerpers.nl
Fotografie: woutervanderlinde.nl
Styling: rianneboon.com
Visagie: sjardekirioma.nl
Modellen: evdagency.com
Audio: finetunemusic.nl
Tekst: wiesjeprocee.nl
PR: crisp.amsterdam