Nieuwe campagne voor Cup-a-Soup van MullenLowe Alfred

22-08-2016 (10:21) - Campagnes

Met een vernieuwd design en vernieuwde receptuur krijgt Cup-a-Soup Nederland weer scherp en alert. 
MullenLowe Alfred ontwikkelde de campagne waarin focus, bezieling en de liefde voor tomaten centraal staan. Vanaf volgende week te zien op TV en in print. In september volgt een online campagne.
 
Credits:
Klant: Unilever Nederland, Cup-a-Soup
Verantwoordelijk bij klant: Karlijn Ris, Sarah Richardson, Julia Verheul
Bureau: MullenLowe Alfred 
Creatie: Ivar van den Hove, Bert Kerkhof
Account: Sanne Tolsma, Corine Tuinstra, Eva van Woerkom
Bureauproducer: Rosa Staal
Productiemaatschappij: Annomann
Regisseur: Jeroen Annokkeé
Producer: Robbert Aschermann
Offline editor: Marc Bechtold
3d/animatie: Hectic Electric
Grading: Crabsalad
Geluidsstudio: Sauvage Sound
Muziek: Erik-Jan Grob