Nieuwe Europese tv-campagne HAPPYCAR

24-05-2016 (09:21) - Campagnes

De nieuwe internationale tv-campagne van HAPPYCAR start deze zomer. Het bedrijf lanceert vier leuke reclamespotjes en korte versie van 5 seconden. De spotjes zijn ook op Youtube te zien. Het concept is bedacht door Think.
 
De spotjes moeten de kijker bewust maken van het feit dat een huurauto niet veel hoeft te kosten ten opzichte van andere vervoersmiddelen. In de reclames wordt de consument meegenomen naar landen als Duitsland, Nederland, Frankrijk en Spanje. 
 
goedkoop en eenvoudig
Robert Schütze, Chief Executive Officer van HAPPYCAR, licht toe: ‘Een huurauto maakt de vakantie voor de vakantieganger veel eenvoudiger. Ons doel is nu om aan andere doelgroepen te laten zien hoe eenvoudig het is om een auto voor de vakantie te boeken. Maar vooral ook hoe goedkoop het kan zijn, onafhankelijk van waar de droomreis naartoe gaat.’
 
Meer informatie over HAPPYCAR en de nieuwe campagne vind je hier.