Nieuwe KPN-campagne viert het plezier van supergoeie wifi

28-10-2021 (09:57) - Campagnes

Wifi moet het altijd doen. Vanuit deze gedachte is de nieuwe campagne van KPN ontwikkeld. Met deze campagne introduceert KPN de vernieuwde Wifi Manager, daarmee halen klanten in een paar stappen het maximale uit hun wifi.

Haperende wifi is een van de grootste wifi-ergernissen en is een belangrijke reden om over te stappen. Vaak kan de wifi met een paar eenvoudige ingrepen echter flink verbeterd worden. Daarom heeft KPN de Wifi Manager: een tool voor KPN klanten waarmee iedereen eenvoudig hun wifi kan optimaliseren en verbeteren.
 
De hoofdrolspelers van de TVC zien we ook terug in speciaal voor de socials ontwikkelde content. De campagne is primair gericht op alle KPN klanten en uitgewerkt op touch, tell en sell niveau met als doel om alle klanten te activeren om hun wifi te optimaliseren met de Wifi Manager. Naast online video en TV wordt er ook online display, radio en (D)OOH ingezet.
 

Credits

Opdrachtgever: KPN
Concept & Strategie: dentsuACHTUNG!
Regisseur: Mattias Schut
Productie: Holy Fools
Media: Mindshare, ABC en Greenhouse
Edit: Brian Ent
Online en grading: De Grot
Music: Massive