Nieuwe SEAT campagne Point of View biedt nieuw perspectief

08-08-2016 (17:09) - Campagnes

Met een serie online films wil Point of View een ander perspectief op design, op schoonheid en op stedelijke creativiteit bieden. Geïnspireerd door de nieuwe SEAT Ateca. Gedreven door de stad. Sunshine and Sausages tekende voor het concept. TheBoardRoom en Made.for.Digital produceerden de videocontent.
 
In de film Point of View maak je kennis met drie creatieve professionals die van anders kijken hun vak hebben gemaakt. Fotograaf Alek Bruessing (oa JFK Magazine, Quote, Vrij Nederland), interieurontwerper Sanne Schenk (oa Vondelgym II) en urban ondernemer Sander Groet (A'DAM-toren) schijnen hun licht op routine, op design en op leven en werken in de stad. Want als je anders gaat kijken, ontdek je hoeveel onalledaagse schoonheid er om je heen te vinden is.
 
Creatief team Lennard Freij en Paul van Vliet: 'Omdat je elke dag zoveel visuele prikkels krijgt, neem je steeds minder tijd om goed te kijken. Bijvoorbeeld naar hoe ontwerp eigenlijk bedoeld is. Daar wilden we een statement over maken.'
 
Point of View is te bekijken op seat.nl/pointofview en kom je tegen op YouTube, Facebook en in Volkskrant Magazine.

Credits

Klant: SEAT Nederland
Bureau: Sunshine and Sausages
Verantwoordelijk bij klant: Onno Wittenberg, Ellen van Leeuwen, Michael Dekker
Account: Judith van Vliet, Nick van Kuijk
Concept: Jeroen Huisman, Lennard Freij, Paul van Vliet