Nieuwe zomercampagne 538 van start

13-07-2017 (08:30) - Campagnes

538 lanceert deze week de nieuwe crossmediacampagne waarin Zomer = 538, Radio = 538 centraal staat. De campagne wordt de komende weken on air, online, op tv en in verschillende outdoor en social uitingen uitgerold. Armin van Buuren heeft een rol in de nieuwe brandfilm en stelt speciaal hiervoor zijn nieuwe track ‘Sunny Days’ beschikbaar.


essentie van 538

Menno Koningsberger , algemeen directeur: “De essentie van 538 is ‘The Beat of the Moment’. Radio is de kern van het muziekentertainment merk 538 en die wordt het best gevat in de campagneclaim ‘Radio = 538’. In de brandfilm gebruiken we een ‘timestamp’ om wow-momenten van onze luisteraars, 538-dj’s en artiesten te benadrukken, vast te leggen en te delen. In de zomer luisteren er veel mensen naar ons station en zijn we graag zichtbaar. We vertalen het zomergevoel door naar de verschillende touchpoints van 538 en zetten op deze manier de zomer aan: Zomer = 538! De campagne zal de hele zomer doorlopen."
  

Zomer = 538! from Radio 538 on Vimeo.