Nightwatch geeft avondklok positive energy

03-02-2021 (12:10) - Campagnes

Nightwatch, een 100% plantaardige energy drink, gebruikt de huidige avondklok om haar nieuwe campagne te lanceren. Afgelopen weekend startte de nieuwe Nightwatch campagne op het landelijk digitale Ocean netwerk. De campagne wordt  alleen na 21u uitgezonden en richt zich op mensen met vitale beroepen die wel op straat mogen zijn. Kortom: mensen die wel wat extra energie kunnen gebruiken. De campagne loopt tot en met 9 februari.
 
Het concept van House of Sports is even briljant als eenvoudig. Het tijdsgebonden adverteren is niet alleen efficiënt omdat het een 100% match is met de doelgroep, het is ook een blijk van waardering voor de mensen die ‘s nachts voor ons klaar staan. Positive energy.
 
Daniel Hazewindus, Nightwatch: “Het is ieders belang dat men weet dat er een nieuwe generatie energie drank bestaat. House of Sport, Ocean en Mickely & Partners helpen daar aan mee! U ook?”
 
Meindert van den Heuvel, Ocean: “Dit is zijn de USP’s van digitaal adverteren. Flexibel, creatief en efficiënt. Wordt de avondklok een beetje mooier van.”
 

Credits

Concept House of Sports, DTP Mickely & Partners
 

Nightwatch is te koop op festivals, horeca, alle vooraanstaande retailers en online bij Nightwatchdrink.com