NOIZEZZ en Jaap van Zweden samen in bewustwordingscampagne gehoorbescherming

02-03-2022 (11:06) - Campagnes

NOIZEZZ, de fabrikant van oorstukjes, gehoorbescherming en specials, start vandaag met een nieuwe bewustwordingscampagne waarin gehoorbescherming centraal staat. De campagne wordt ondersteund door Jaap van Zweden. Als musicus, chef-dirigent en artistiek leider weet Van Zweden hoe belangrijk geluidskwaliteit en gehoorbescherming is. De beschermingsproducten van NOIZEZZ worden al geruime tijd gebruikt door verschillende orkesten en artiesten in binnen- en buitenland.
 
NOIZEZZ zet zich als ontwikkelaar en producent van oorstukjes, gehoorbescherming en specials al jaren in om meer bekendheid te geven aan het belang van goede gehoorbescherming. Met doelgerichte bewustwordingscampagnes en een breed productportfolio spreekt de fabrikant vooral jongeren en professionals in de muziek- en evenementenbranche aan.
 
Van Zweden: “Het belang van goede gehoorbescherming wordt lang niet overal onderkend. Zeker onder jongeren wordt slechthorendheid nog te veel gezien als een probleem van ouderen. Maar iedere professional in de muziekwereld weet dat schade aan je gehoor door harde geluiden sneller ontstaat dan je denkt. Samen met NOIZEZZ willen we het taboe op bescherming doorbreken. Er zijn tegenwoordig zo veel mooie producten om zowel je gehoor te beschermen, als de kwaliteit van geluid te behouden. NOIZEZZ heeft perfect passende oplossingen die zij combineert met unieke filtertechniek. Door middel van de juiste filters heb je beste bescherming en kan je optimaal musiceren zonder verlies aan kwaliteit en een uitstekende spraakverstaanbaarheid”.
 
NOIZEZZ heeft sinds de oprichting in 2009 het productassortiment van gehoorbeschermers en oorstukjes verder geoptimaliseerd. Samen met audiciens en verschillende andere belanghebbenden in de markt, werkt zij actief aan de preventie van gehoorschade en het verlagen van de drempel voor de jongere generatie. Optimale geluidsbeleving is altijd het uitgangspunt gebleven.