Omoda danst het voorjaar in

12-04-2017 (21:17) - Campagnes

De nieuwe internationale merkcampagne laat op een zeer fashionable manier zien dat iedereen met schoenen van Omoda zich even een ander mens voelt. Bezegeld met de nieuwe pay-off 'New shoes, new you'.

De campagne trapt af met een online film die in verschillende varianten ook op TV wordt uitgezonden. Het is het eerste creatieve werk voor Omoda van Alfred International. Het bureau is verantwoordelijk voor strategie, concept en productie.

Het familiebedrijf in schoenenmode uit Zeeland specialiseert zich in het midden- en hoger segment door shoe fashion toegankelijk te maken voor het grote publiek. Omoda groeit stevig in bricks én in clicks en vierde onlangs het eenjarig jubileum van de webshop. Met de nieuwe campagne wil Omoda deze groei extra stimuleren.

De muziek in de film is van Jain, een Frans muzikaal talent dat afgelopen winter op Eurosonic nog een EBBA-award in de wacht wist te slepen.

credits
Opdrachtgever: Omoda
Verantwoordelijk bij klant: Gertie Bin, Anneke Woudstra, Amber Govers & Iris Gravemaker
Bureau: Alfred International
Creatie: Bert Kerkhof, Ivar van den Hove
Strategie: Gabriel Snuverink
Account Mireille Elberse, Mark de Leeuw
RTV Producer: Rosa Staal
Productiemaatschappij: No Dutch No Glory i.s.m. Since88
Producer: Guy Trigallez & Daan Dagevos
Regisseur: Ruben Duipmans
DOP: Nick Harmsen & Ruben Duipmans
Online en grading: Jits Vlaar
Editing: Jits Vlaar
Music: Jain – “Makeba”

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.