Online pensioencampagne voor NN

18-05-2016 (08:43) - Campagnes

Voor Nationale-Nederlanden heeft reclamebureau CONSPIRACYSINC een online campagne ontwikkeld waarin het geboortejaar centraal staat: Pensioen Hulp, een vernieuwde online dienstverlening die deelnemers vanaf tien jaar voor de pensioeningangsdatum helpt met informatie. 
 
De Pensioen Hulp is gratis en toegankelijk voor iedereen, klanten én niet-klanten van Nationale-Nederlanden. Om Nederlandse werknemers bekend te maken met Pensioen Hulp ontwikkelde het Amsterdamse bureau CONSPIRACYSINC in opdracht van Nationale-Nederlanden een online campagne waarin het geboortejaar centraal staat. Dat bepaalt immers tot welke leeftijdsgroep een werknemer behoort en daarmee welke pensioeninformatie op dit moment voor hem of haar relevant is.
 
geboortejaar 
De campagne leidt naar een online platform dat bezoekers op basis van hun geboortejaar, tips en wetenswaardigheden omtrent het pensioen biedt, afgestemd op hun leeftijd en persoonlijke situatie. Daarnaast kan men zich online inschrijven voor de Pensioen Hulp van Nationale-Nederlanden. 

De Pensioen Hulp en de bijbehorende campagne 'Het geboortejaar helpt...' werden vorige week gelanceerd via social media, display banners en het online platform nn.nl/pensioenhulp