Ook in nieuwe mobiliteitscampagne van OHRA ontbreekt de knipoog niet
02-07-2021 (15:56) - Campagnes
Brenda Gerritsen van OHRA geeft aan dat de boodschap centraal staat dat je auto bij OHRA goed verzekerd is, tegen een betaalbare premie. En met de service van de bekende OHRA App kun je een schade altijd eenvoudig en zonder gedoe afhandelen. Els merkt in deze campagne dat het soms onverwacht toch lastig kan zijn om overal aan te denken. En dat je dan voor hulp natuurlijk altijd contact met OHRA kunt opnemen voor verrassende, persoonlijke hulp.
De campagne is van de hand van Joe Public Take-Away Advertising. Creatief directeur Antoine Houtsma: ‘Het is geweldig om te zien hoe OHRA het weer aandurft om met een knipoog in te haken op een actueel fenomeen. Na de commercial uit 2019 die inhaakte op de gele hesjes-beweging nu zo’n beetje de eerste campagne die inspeelt op een corona-fenomeen, namelijk ‘de teststraat’.’
Credits
Verantwoordelijk van klant: Claudia Stewart-Duijndam, Brenda Gerritsen, Brett Gaasbeek
Concept: Antoine Houtsma, Marcel Hartog
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Producer bureau: Merel Groenenboom
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Defne Anit
Regisseur: Mattias Schut
DOP: Hidde Boorsma
Offline editor: Kapsalon – Marc Bechtold
Online: Ton Habraken
Grading: George Ballatoni
Geluidsstudio: FC Walvisch