Oranje-indiaan keert terug bij WK-campagne Hyundai

13-06-2018 (09:20) - Campagnes

Omdat het Nederlands elftal zich niet heeft weten te kwalificeren voor het WK voetbal in Rusland blijven we dit jaar verstoken van de gebruikelijke Oranjekoorts. Toch maakt Hyundai er deze zomer, als Official Partner van de 2018 FIFA World Cup™, een feest van met het Hyundai Inruil WK.

 
In de campagne is een bijzondere rol weggelegd voor Graat Hindriks. Als Oranje-indiaan was hij jarenlang op menig tribune te zien als meest opvallende supporter van het Nederlands Elftal. Hindriks is uiteraard zwaar teleurgesteld dat zijn Oranje er dit jaar niet bij is. Tot hij hoort van het Hyundai Inruil WK!


In deze campagne gaat Hyundai de strijd aan met automerken uit WK-landen zoals Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje, Zweden en Japan. Wie tijdens het WK zijn of haar auto inruilt voor een Hyundai, scoort tot maar liefst € 3.500,- extra inruilvoordeel. Aan het Hyundai Inruil WK doet zelfs Italië gewoon mee! Dus ook met je Italiaanse auto kun je veel inruilvoordeel scoren.

 
Met dank aan de Oranje-indiaan zorgt de campagne van Hyundai deze zomer tóch nog voor het nodige Oranjegevoel! 


Credits

Opdrachtgever: Hyundai Motor Netherlands
Verantwoordelijke bij opdrachtgever: Jelle Holdinga
Bureau: Goud Uberconnected
Strategie: Brian Hirman
Creatie: Thomas Aberson, Judith Hartog, Huib Maaskant
Account: Brian Hirman, Hanneke Rikveld
Producer: Maaike van der Meer 

Productiemaatschappij: MacGyver
Regisseur: Tobias Smeets
D.O.P.: Tobias Smeets
Producer: Rinie Jansen
Geluid: MacLoud
Post productie: MacGyver

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.