Powermoves voor Aktiesport
27-03-2018 (10:58) - Campagnes
Mode wordt beïnvloedt door straatcultuur en ook door sport en dat laat de nieuwste campagne van Aktiesport door Persuade zien met hun nieuwste online videocontent. In de film ziet de consument de frontrunners en jong talent van HipHopHuis uit Rotterdam hun meest spectaculaire powermoves doen.
Aktiesport gaat hiermee verder op de al ingeslagen weg en combineert campagnes met scherp aanbod in de winkels en online. Als onderdeel van JD Sports positioneert Aktiesport zich als jong en energiek sportmerk. De campagne werd gedaan door Persuade, het bureau dat zich vaker inzet voor retailformules. Klanten zijn onder andere Prénatal en Zeeman.
credits
Klant : Aktiesport - Joost Houweling, Renske Jansen, Marie-Julie Garcia
Bureau : Persuade Brand Interaction - Stefan Keukelaar, Inge Sleddens, Robin Paul van Eck
Fotografie : MARYN - Marijn Haertel
Styling : Cindy Holla
Film : Falsum - Jamy Vodegel, Jordy Huijbregts, Nino Kennis
Modellen : HipHopHuis Rotterdam
Aktiesport - Dance like that from Persuade on Vimeo.