Red Band geeft de zomer voor iedereen meer kleur

19-07-2021 (12:13) - Campagnes

Red Band en Fightclub hebben de handen ineengeslagen om in een frisse nieuwe campagnestijl het merk te activeren op alle kanalen. Zo zijn er gratis Pretslippers bij aankoop van Red Band op de winkelvloer, op social kun je Prettenten winnen en in samenwerking met Nationaal Fonds Kinderhulp worden 7000 gezinnen verrast met een Zomerpretpakket en wordt een bijdrage geleverd aan de actie Zomerpret van Nationaal Fonds Kinderhulp.

“Dit is nou zo’n campagne waar iedereen blij van wordt! We geven letterlijk kleur aan de zomer middels de nieuw ontworpen campagnestijl. De campagne zelf kleurt de zomer van de consument door het weggeven van toffe goodies. Maar het belangrijkste zijn die 7000 gezinnen die we samen met het NFK mogen gaan verrassen met het Zomerpretpakket' zegt Maarten Evers, Senior Creative bij Fightclub. à Maar het belangrijkste is de bijdrage die we binnen de campagne kunnen leveren aan actie Zomerpret van Nationaal Fonds Kinderhulp.

“We klopten aan bij Fightclub met de vraag ons te helpen met de visualisatie van onze ‘Pretseizoen-activatie’. Ze verrasten ons meteen al met een thematiek en communicatiestijl die zoveel meer was dan dat! Het resulteerde in een cross-mediale campagne waarin we letterlijk en figuurlijk kleur geven aan de zomer, maar nog belangrijker: impactvolle uitingen om aandacht te vragen voor Nationaal Fonds Kinderhulp. In alle opzichten dus een prettige samenwerking!” aldus Peter de Been, Senior Brand Manager Red Band bij Cloetta.