Replay onthult Hyperflex+ campagne

11-10-2018 (14:29) - Campagnes

Het Italiaanse denim merk Replay lanceert vandaag een muziek video-stijl film en retail campagne. Hierin wordt live-action gecombineerd met anime en strijden Emily Ratajkowski en Neymar Jr. tegen de “stijve jeanszombies."


In de campagne, gemaakt door 180 Kingsday, wordt de kijker meegenomen op een achtbaanrit door “The Future of Denim” en wordt getoond hoe Replay denim naar een nieuwe dimensie tilt met zijn Hyperflex+ serie - een volledig flexibel 3D-superdenim. 

 

credits

Solab - Production Company 
Director: ROMAIN CHASSAING
1st Assistant Director: FRANCK PERCHER
2nd Assistant Director: NICOLAS BERGERET
DOP: NICO POULSSON
Producer: EDOUARD CHASSAING
Executive Producer: MAXIME BOUYER
Production Designer: AUDREY MALECOT
Editor (Final Cut) - DAN SHERWEN
Mathematic - Post Production
 

 

Replay - Neymar Jr & Emily Ratajkowski in the Attack of the Stiff Jean Zombies from 180 Kingsday on Vimeo.