Robijn introduceert Dry Wash

03-02-2021 (10:00) - Campagnes

Met Dry Wash introduceert Robijn een nieuw product dat een herkenbaar probleem voor veel mensen oplost. De spray zorgt ervoor dat kleding die al wel is gedragen, maar nog niet in de was hoeft weer fris en schoon aanvoelt. En kreukvrij. Alsof het net gewassen en gestreken is. De introductie gaat gepaard met een campagne, inclusief een TV-commercial die deze week live is gegaan.
 
De campagne is gemaakt door Wunderman Thompson en is een vervolg op de campagne van vorig jaar: Robijn. Geniet in geuren en kleuren. Daarin laat Robijn zien dat er in kleine momentjes heel veel moois zit. Dat wanneer je even ergens stil bij staat je het moment intenser beleeft. Dan komen kleuren tot leven en nemen de geuren je mee.
 

Mooie innovatie

Voor Robijn is de introductie van Dry Wash een voorbeeld van een mooie innovatie. Brandmanager Satish Oemraw: "We kennen allemaal dat beeld van die stoel in de hoek van de kamer, waar je je favoriete kledingstuk overheen hangt. Eén dag gedragen en nog niet vies genoeg om in de was te doen. Dan wil je hem zo snel mogelijk weer aan, maar het moet wel fris en schoon zijn. Daar is de spray van Dry Wash perfect voor. Mooie bijkomstigheid is dat je daardoor minder hoeft te wassen en dat is weer goed voor het milieu.’’