Samsung blijft op de man spelen, leuk!

Samsung blijft op de man spelen, leuk!

27-07-2017 (10:58) - Campagnes

De persoonlijke benadering die Samsung heeft ingezet met zijn valentijnsvideo en de Unbox Your Phone-campagne krijgt een vervolg met een nieuwe gepersonaliseerde video. Boomerang Agency vertaalde laatstgenoemde campagne door naar de Unbox Your Life-campagne, met hulp van StoryTEQ
 
Voor de campagne strikte Samsung Jan Kooijman en Katja Schuurman. Zij namen beiden een gepersonaliseerde Facebookvideo op, zoals gebruikers dat nu ook kunnen doen. Een film waarin de gebruiker de hoofdrol speelt. Door de verschillende combinaties van geslacht, leeftijd, voorletters en voorkeuren zijn er duizenden varianten van de video mogelijk. 
 
De video kun je maken op de Unbox Your Life-website.
 
credits
Client: Samsung Nederland
Verantwoordelijke bij klant: Marius Klijzing, Roos Bulder, Steffany Sprong - van der Hout
Concepting: Eldin Fetahovic, Marco van Houwelingen, Joren Schröder
Strategie: Michiel Wolters
Art Direction: Joren Schröder
UX design: Justin van Suchtelen van de Haare
Regie: Eldin Fetahovic, Marco van Houwelingen
Executive producer: Fikret Fetahovic
Camera: Bart Hol
Gaffer: Paul Roelofse
Styling: Desiree Brands & Jazz Kuijpers
Producers: Thom Specht, Yanna Panagopoulos
Editors: Jasper Timmermans, Pim van Kempen, Shebanjah Klaasen
Sound Post: Soundsright
Technische realisatie: StoryTEQ - the personal video company.
Account Manager: Milo Duyff