Special Forces op jacht naar Eurokrakers voor Simpel

01-05-2018 (14:39) - Campagnes

In de nieuwe Simpel-campagne gaan special forces op jacht naar een geweldige buit. Simpel zet de markt weer eens op zijn kop met de Eurokrakers. Alle abonnementen zijn voor consumenten de eerste zes maanden beschikbaar voor maar 1 euro.

 

De campagne wordt uitgerold op TV, radio, outdoor en online. Na spoofs op piraten, Bollywood en ridders is dit een knipoog naar het action-crime filmgenre. Daarom is er voor deze campagne ook een soort trailer gemaakt, die zo op het witte doek kan. 

 

credits

Klant: Simpel
Eindverantwoordelijk klant: Jasper de Rooij, Vivian Butzelaar, Youri Treur
Bureau: ALFRED International
Strategie: Gabriël Snuverink
Account: Daniëlle Boskemper, Stéphanie Freitag
Creatie: Luuk van de Put, Jurre van de Ven
RTV: Carmen Ramsaran, Vittoria Robijns
Product: Telefonie
Productiemaatschappij: Chapter, PEDRI
Regisseur: Reinjan Prakke
Lighting cameraman / D.O.P.: Suraj ‘Paco’ Kumar
Editor: Reinjan Prakke, Jorn Slotboom
Online: Kevin Kimman, Diede van Vree
Website & online-campagne: RLVNT
Social Media: GoudUberconnected
Fotografie: Valentine Harmsen